Low-carb melno pupiņu spageti ar tīģergarnelēm

by - 11:51


Veselīgs un garšīgs - ideālā kombinācija! 

Melno pupiņu makaronu priekšrocības:
  1. nesatur glutēnu (pārbaudi iepakojumu, dažādiem ražotājiem sastāvs var atšķirties)
  2. sastāv no melnajām pupiņām un ūdens, tātad tīrs un veselīgs produkts (vēlreiz atgādinu, pārbaudi ražotāja iepakojumu, pirms nopērc! attēlā redzamā melno pupiņu pasta, atbilst šim raksturojumam!)
  3. zems cukura līmenis, kas nozīmē, ka atšķirībā no parastiem kviešu makaroniem, šie neļaus tik strauji svārstīties cukura līmenim asinīs un līdz ar to arī ilgāk saglabāsies sāta sajūta
  4. lielisks augu valsts izcelsmes proteīna avots
  5. izvārās ļoti ātri (7-8 min.), salīdzinoši, ja vēlēsies vārīt parastas melnās pupiņas
Melno pupiņu nūdeles es iegādājos Stockmann lielveikalā, bet vari tās meklēt arī mazākos BIO vai veģetāro produktu veikaliņos, Sky lielveikalos, vai pavisam lielajos pārtikas preču veikalos pie bezglutēna produktiem.

Melno pupiņu spageti makaronus droši vari aizstāt ar jebkurām citām nūdelēm vai spageti tipa makaroniem, piemēram, griķu spageti, olu nūdeles, rīsu nūdeles (nopērkamas arī Rimi, Stockman, Sky), stikla pupiņu nūdeles (nopērkamas arī Stockman, Avokado), pilngraudu spagetti vai citi, pēc izvēles. Tikai atceries, - atkarībā no izvēlētā makaronu veida, šis ēdiens, iespējams, vairs nebūs ierindojams `Low-carb` maltītes kategorijā, bet garšas zinā noteikti būs ne mazāk baudāms!

SASTĀVDAĻAS:
Pasniegšanai vari papildināt ar:
  • sauju svaigas rukolas lapiņu
  • zaļo zirnīšu dīgstiem
  • svaigu kinzu
  • ciedru riekstiem
  • vai citām papildus detaļām pēc vēlēšanās
PAGATAVOŠANA:

1. Ķiploku un čili piparu sasmalcini. Cukini sagriež šķēlēs.

2. Melno pupiņu spageti izvāra pēc instrukcijas uz iepakojuma, sālsūdenī aptuveni 7-8 minūtes. 

3. Dziļā pannā vai wok pannā uzkarsē eļļu, pievieno sasmalcināto ķiploku, čili un sagrieztās cukini pusītes. Apcep 1 minūti.

4. Pievieno garnesles, apcep vēl 3-4 minūtes. 

5. Pievieno vārītos pupiņu spageti. Pārlej ar sojas un teryaki mērcēm, Visu samaisa un silda vēl 1-2 minūtes.

6. Pārber un iemaisa sāli un piparus pēc garšas, pārlej svaigi spiestu citrona sulu pēc vēlēšanās vai pievieno citrona daiviņu pie pasniegšanas.

7. Izbaudi vai pasniedz galdā nekavējoties! Katru servinga porciju droši vari papildināt ar sauju svaigas rukolas pa virsu makaroniem, vai pārbērt ar svaigu kinzu, svaigiem zirnīšu dīgstiem vai pat ciedru riekstiem!

Labu apetīti!

You May Also Like

0 comments