Novembra garšas un "Četras Sezonas" - iedvesma gan svētkiem, gan ikdienai

by - 09:13

Novembris nemaz nav tik drūms un pelēks - izkrāsot to vari ar savu smaidu, emocijām, pozitīvo noskaņojumu, novēloti šogad krāsainajām kokoku lapām, Latvijas svētku patriotiskajām sajūtām un starojošo Rīgu!
Bet tāpat vari iekrāsot savu ikdienu arī ar krāšņām maltītēm, jauniem atradumiem, recpšu izmēģinājumiem un svētkiem gan sev, gan saviem tuvajiem... un pie tam ne tikai svētku dienās, bet arī parastas darba dienas vakarā!

Tāpēc, ja vēl nepaspēji, iesaku, kā ierasts, ik mēnesi, atvērt krāšņās un mūžam apetīti rosinošās, garšīgās "Četras Sezonas" lapas un iedvesmoties.

Novembrī no manas puses tur vari atrast BEZ olām tēmu,
piemēram, ar sātīgiem sāļajiem prošuto kēksiņiem, kas noderēs gan ikdienas brokastīm, gan svētku galdam...

kā arī burkānu - zemesriekstu sviesta cepumiņu recepti, kurā turklāt ne tikai nav olu, bet arī nav cukura, toties ir pilngraudu auzu pārslas, veselīgais burkāns,
dzērvenītes un citi labumi

kārtainais avokado muss kārdinoši gardām bez olu brokastīm ir absolūts "the must" veselīga uztur cienītājiem, jo avokado veselīgo taukskābju apvienojums ar vērtīgām sēkliņām un kraukšķīgiem griķu un brūno rīsu krekeriem ir totāli labs - vismaz man kā avokado mīlim, noteikti! :)

un, kā tad bez saldā ēdiena no manas puses - garšīgas un saldas, bet pilnīgi BEZ cukura - tādas ir kārdinošās un aromātiskās dateļu kūciņas ar žāvētām plūmītēm. Starpcitu, pavisam līdzīga ir iepriekšējā manis publicētā receptīte: dateļu-žāvēto plūmju kēksiņi Bez olām un cukura.

Un darba dienas.... lai svētki ir mūsu ikdiena, uzskatu, ka jāpalutina sevi ne tikai brīvdienās, bet gan ikdienas, tāpēc pāris ātras, bet ļoti garšīgas idejas katram no 5 darba dienu vakariem arī šajās Novembra Četrās Sezonās no manis:

Ieskaties un pagatavo:
Izsmalcinātu pirmdienas un nedēļas iesākuma punktiņu uz " i"  - Savvaļas rīsus ar jūras velšu mērci;
Vieglos un ātros Kuskusa-rukolas-brinzas salātiņus, kam īpašu akcentu 
piešķirs neparastais žāvēto plūmju un turku zirņu papildinājums;
Krēmīgo un maigo kausētā siera zupiņu ar tītara gaļu un garnelēm nedēļas vidus svinēšanai;
Tik ļoti vienkāršo un ātro savā būtībā, bet sātīgo un garšīgo pākšaugu sautējumu ar valriekstiem un kinzu;
Un piektdienai, lai tiek Indijas riekstu un vistas karijā apslēpts bulgurus (vai jebkuri citi graudaugi - rīsi, griķi, kus kus, pēc Tavām vēlmēm)

Starpcitu, iespaidojoties no žurnāla Bez olām tematikas, vēl viena gana kārdinoša dubultā ķirbja-banāna kēksa kūciņa ar melleņu-biezpiena krēma pildījumu redzama attēlos.

Receptes pamatsastāvā:

ķirbis vārīts kokospienā, papildināts ar kukurūzas putraimiem, pilngraudu auzu pārslām, saspaidītu banānu, kokosriekstu skaidiņām, kanēli, cepamo pulveri un maltu kokosriekstu jeb kokosa miltiem. Cepts mafinu formiņās 20 min 185 grādos.

Atdzesēti kēksiņi pasniegts ar biezpiena krēmu, kas pagatavots no biezpiena, grieķu jogurta, saldētām mellenēm, ēdamkarotes iebiezinātā piena un putukrējuma, papildinot ar smalkiem banāna gabaliņiem.

You May Also Like

0 comments