Riekstu karameļkūciņas BEZ cukura

by - 00:00

Vai Tu jau izmēģināji iepriekšējos veselīgos "Snikerīšus" jeb vegāniskās riekstu un karameļu kūciņas?

Re, tapa kārtējā jaunā versija par šo pašu Snikerīšu tēmu - šoreiz kontrastējošie Valriekstu "Snikerīši"!

Ja vēl neizmēģināji iepriekšējās versijas (Mandeļu Snikerīts ar dateļu karameli un Mandeļu snikerīts ar aprikožu karameli), tad Tev ir iespēja izvēlēties to receptīti, kas vairāk uzrunā vai pagatavot visus veidus un veikt degustāciju, lai noteiktu savu mīļāko našķi!

Savukārt, ja jau izmēģināji vienu no iepriekšējām versijām, tad tagad pagatavo šos un salīdzini, kuri veselīgie našķi būs Tavs favorīts!

Kāpēc saku, ka šie ir kontrastējošie?

Jo šoreiz pamatnītes kārtai galveno lomu spēlēja valrieksti, līdz ar to varēja izbaudīt perfektu garšu kontrasta saspēli rūgtenās valriekstu un saldo dateļu karameles kārtas sadraudzībā!

Tātad, iepazīsties, šo veselīgo našķu sastāvā (sanāks aptuveni pieciem mafinu formiņas lieluma gardumiem):

Pamatnei:
  • valrieksti - 50-80g 
  • kokosriekstu skaidiņas - 40g 
  • auzu pārslas - 50g 
  • 3 dateles 
  • 5 žāvētas plūmes 
  • Ceilonas kanēlis - ½ TK 
  • kerobas pulveris - 1 TK 
  • kokosriekstu eļļa - 1,5 ĒK 
  • 1 TK griķu medus 
Karamelei:
  • dateles - 10-12 gab 
  • Indijas rieksti - 30 g 
  • Indijas riekstu sviests - 2 ĒK ar kaudzīti 
  • kokosriekstu eļļa - 1,5 ĒK 
Šokolādei:
  • kokosriekstu eļļa + keroba pulveris
Ņem vērā! 

Šiem Snikerīšiem, atšķirība no mandeļu bāzes pamatnes našķiem (meklē šeit) ir pievienotas auzu pārslas - tāpēc nesaku, ka šie ir raw našķi, bet veselīgi vienalga un auzu pārslas droši var aizstāt ar vairāk riekstiem vai kādām sēkliņām! 
Šai versijai, lai mazliet kompensētu valriekstu rūgtenās garšas nianses, pievienots papildus saldinātājs, bet tikai 1 tējkarote un veselīgais (ar dzelzi un citām vērtīgām uzturvielām bagātīgais) griķu medus! 

Pagatavošana:

Ar blendera/smalcinātāja palīdzību pāris minūšu laikā valrieksti tiek sasmalcināti ar kokosriekstu skaidiņām un auzu pārslām veidojot birstošu, rupju miltu konsistenci. Turpat smalcinātājā pievienoju arī dateles un plūmes, kā arī kanēli un kerobas pulveri un sablenderēju lipīgā, bet joprojām nedaudz birstošas konsistences masā, kurai pievienoju kokosriekstu eļļu, griķu medu un lieku blenderim padarboties vēl burtiski 20 sekundes.

No šīs masas droši vari savelt trifeļveidīgas bumbiņas, ielikt leduskapī sacietēt un ēst, kā veselīgas konfektītes! Bet es, šoreiz, atpakaļ pie Snikerīša, tāpēc izveidoju no riekstu-augļu masas vēlamās formas pamatnītes saviem Snikernašķiem - liku, kā ierasts apaļajās kēksu papīra formiņās aptuveni 1 centimetra biezumā un no šī daudzuma sanāk 5-6 Snikerīši.

Otrais gatavošanas posms atkal nodots blendera-smalcinātāja rīcībā - blenderī lieku pāris stundas izmērcētus Indijas riekstus un sasmalcinu līdz miltveidīgai konsistencei, tad pievienoju arī dateles un Indijas riekstu sviestu un blenderēju līdz vienmērīgai Karameles masai. Beigās atliek tikai vēl pievienot kokosriekstu eļļu, nedaudz sakult un karameles kārta gatava!

Lieku to pa virsu valriekstu pamatnītei un pārklāju ar kokosriekstu eļļas un kerobas pulvera šokolādi.

Par tās vienkāršo pagatavošanu lasi pie iepriekšējās Snikerīšu receptes šeit.

Un atkal, kā vienmēr, grūtākais - gaidīšanas process - likt ledusskapī un gaidīt, kamēr šokolāde sacietējusi un Snikerīši gatavi!


You May Also Like

0 comments