Svaigā zaļā avokado - selerijas zupa ar saldā kartupeļa čipsiem

by - 02:34

Gatavojoties "The 30 Day Green Smoothie Challenge" un eksperimentējot ar zaļo smūtiju receptēm, sagribējās pagatavot vienu zaļu jo zaļu un svaigu biezzupiņu vieglām vakariņām! Nu tiiiik laba sanāca, ka nevar nepadalīties ar šo vienkāršo receptīti!

Vienai lielai porcijai vai divām mazākām, būs nepieciešams:

Zaļās sastāvdaļas:
  • 1 avokado 
  • 2 selerijas kāti 
  • 1 gurķis 
  • sauja ledus salātu (iceberg kāposts) 
  • sauja zaļo zirnīšu dīgstu (kā es priecājos par saviem zaļumiem uz palodzes! Un tie tiešām garšo kā vasarā tikko no pāksts izņemts svaigs zaļais zirnītis!! :)) 
Papildus:
  • 1 Ēdamkarote ķirbju sēklu 
  • pāris pilieni ciedru riekstu eļļas - var, protams, arī jebkuru citu eļļiņu - sezama, olīveļļu, mandeļu, lazdu riekstu, nigellas sēklu, ķirbju sēklu un var arī iztikt bez - bet, kā zināms, eļļiņa palīdz uzsūkties organismā visiem labajiem vitamīniem un minerālvielām, ko sniedz dārzeņi un ir patiesi vērtīga mirdzošas un jaunas ādas saglabāšanai un skaistu matu uzturēšanai! 
  • garšvielas - pēc saviem ieskatiem! Man šoreiz bija pavisam elementāra kombinācija melnie pipari un pavisam neliela kripatiņa melnās sāls, jo gribējās izbaudīt zaļumu svaigo un izteiksmīgo garšu 
  • 1 ēdamkarote rauga pārslas (vegānisks siera aizvietotājs ar parmezāna tipa siera garšu un aromātu - vairāk lasi šeit, bet nekāda sakara ar RAUGU tām nav - nesatraucies! Toties veselībai vērtīgas un garšu pastiprinošas gan!) 
Dekoram un pasniegšanai:
  • atkal tās pašas rauga pārslas :) Bet vispār jau var lietot arī rīvētu cieto sieru, ja zupiņa netiek gatavota svaigēšanas vai vegānā versijā 
  • Homemade saldā kartupeļa čipsi ar sezama sēkliņām 
  • Nigellas sēkliņas 
  • 2 ēdamkarotes pagatavota kuskusa - bet šo vēl veselīgākā variantā noteikti var aizvietot ar kvinoju. Man vienkārši šoreiz bija jau gatavs kuskus, tāpēc izvēlējos zupiņu padarīt vēl sātīgāku, pievienojot arī to! 
  • Un, protams, ja gribi pilnīgi svaigu versiju, tad bez kuskus var iztikt, vai pievienot, piemēram, 2 ēdamkarotes sasmalcinātu riekstiņu vai sēkliņu mix - šis pat izklausās tik labi, ka noteikti nākamreiz izmēģināšu šo variantu :)) 
Pagatavošana:

Pavisam vienkārša, ja talkā nāk uzticamais blenderis-smalcinātājs NutriBullet (#NutriBullet.lv) - visas zaļās sastāvdaļas kopā ar ķirbju sēkliņām blenderī sablenderēju vienmērīgā masā, pievienojot arī nedaudz ūdens pēc nepieciešamības, tā, lai veidotos biezzupas konsistence. Beigās pievienoju arī garšvielas, ēdamkaroti rauga pārslas un pāris pilienus ciedru riekstu eļļas. Vēl mazliet pablenderēju un zupiņa gatava!

Tagad tik atliek pasniegt zupiņu pārberot vispirms kus kus (vai kvinoju, vai sasmalcinātus riekstiņus), lai tas mazliet iegrimst zupiņā, tad pārberot 2 ēdamkarotes rauga pārslu (vai siera, ja ir vēlme) un pa virsu vēl, paspilgtinot zupiņas uzturvērtības bagātību, ar paštaisītiem saldā kartupeļa čipsiem un pāris šķipsniņām nigellas sēkliņu!

Sagaidi pavasari svaigi un zaļi! :)

You May Also Like

0 comments