Parmezāna siera - sēkliņu čipsi un Parmezāna - brī bezglutēna kēksiņi.

by - 09:37

Kādu dienu eksperimentējot atkal tapa divas saderīgas sāļās uzkodas gan draugu ballītei, gan vienkārši darba dienas vakaram pie vīna glāzes.

Parmezāna - sēkliņu čipsi

Elementāri - rīvēts parmezāns un vēlamo sēkliņu mikslis
  • Uz cepamā papīra kārtās liek vispirsm sarīvētu sieru, pārber ar sēkliņām un pa virsu atkal mazliet siera. 
  • Taisa sev vēlamā lieluma un formas čipsus un cep aptuveni 8-10 min. 
  • Izņemot no krāsns, čipsi vēl ir nedaudz mīksti un sieraini, bet atdziestot, paliek kraukšķigi un ir ideāla ballīšu uzkoda. 
Un šāda uzkoda lieliski iederēsies gan pie alus, gan smalka - ar sieriem saderīga vīna!

Parmezāna - brī bezglutēna kēksiņi.

Miltu maisījums: Apmēram vienādās daļās rīsu milti + griķu milti + zirņu milti + kukurūzas milti + prosas pārslas + cepamais pulveris un nedaudz kukurūzas cietes
Garšvielas: Akmenssāls + dažādi kaltēti zaļumi + nedaudz čilli

Garšas un veselīguma veicināšanai: ķirbju sēkliņas
Garšas papildināšanai: rauga pārslas (vegānu siers)
Mīklas izveidošanai: paniņas vai kefīrs + ūdens, bet tik pat labi var iztikt arī tikai ar ūdeni, ja vēlams vegānais rezultāts
Pildījumam: brī siers
Pārkaisīšanai: parmesāna siers

Arī pildījumu un pārkaisījumu var izlaist vai aizstāt ar ko citu, ja maizīšu cepējs un/vai ēdāji nelieto piena produktus!







Lai veselīgi un gardi!

You May Also Like

0 comments