Biezpiena-garneļu salāti ar paipalu olām

by - 09:22

Nesteidzīgas brokastis brīvdienas rītā var padarīt karaliskas arī ar tik vienkāršu ēdienu, kā biezpiens. Izsmalcināto efektu šeit dos garnelītes un mīksti vārītas paipalu olas, bet pagatavošana pavisam vienkārša - biezpienu sagatavot var jau iepriekšējā vakarā, lai no rīta atliek tik 2 min laikā uzvārīt paipalu oliņas un skaisti visu izkārtot uz šķīvja.

Sastāvdaļas biezpiena masai: 
  1. biezpiens
  2. krabju gaļa (surimi) 
  3. garneles
  4. Baltais Grieķu jogurts vai Baltais Islandes sky jogurts
  5. sarkanais sīpols (vai baltais sīpols - pēc saviem ieskatiem)
  • Papildus garšvielas: čilli, citronpipari, melnā sāls
Krabju gaļu jeb surimi (es parasti ņemu to, kur surimi saturs ir vismaz 52%, piemēram, Rimi), kopā ar sīpolu (daudzums pēc patikas un, protams, var arī nelikt) un nedaudz garnelītes lieku blenderī un sablenderēju līdz sīkiem gabaliņiem. Tad pievienoju mazliet grieķu jogurta, čilli un šķipsniņu melno sāli un sablenderēju vēl mazliet, bet lai paliek vēl graudaina (nevis pilnīgi krēmīga) masa - tā, lai jūtās vēl nelieli surimi gabaliņi!

Kad mērcīte gatava, sajaucu to kopā ar biezpienu un vēl sauju garnelēm. Garneļu daudzumu, tāpat, kā garšvielas var variēt, cik vien tīk, bet man patīk, biezpiena un garneļu maigumiņš kontrastā ar nedaudz čilli asumiņa.

Salātiņus pasniedzu brokastīs kopā ar zaļumiņiem un mīksti vārītām paipalu olām - manuprāt, saderība bija perfekta! Un, protams, šāds ēdiens būs arī vieglu vakariņu cienīgs :)

Variācijas: biezpiena masai nākamreiz domāju pievienot nelielos gabaliņos sagrieztu avokado, bet nebūtu slikti to arī sablenderēt kopā ar mērcīti. Arī sīki sakapāts svaigs gurķis un dillītes šajā biezpiena kombinācijā noteikti iederētos!

Variēt var arī ar citām piedevām - piemēram, ja nevēlies izmantot surimi gaļu, (Jā, jā, zinu, ka par veselīgu šo pusfabrikātu nevar nosaukt :)) vari to aizstāt tikai ar garnelēm - respektīvi, daļu garneļu izmantojot sablenderšānai mērcītei un aizstājot arī surimi ar garnelēm, bet daļu iemaisot biezpiena masā veselas.

Grieķu jogurta vietā, protams, vari izmantot arī citu balto, nesaldināto jogurtu vai krējumu.

Lai gardas brīvdienu brokastis!

You May Also Like

0 comments